Timotei - Jericho Rose Szampon


Witam ♥
Recenzja z rana lepsza niż śmietana, a więc drugi produkt z zestawu nr 2 1 tym razem szampon .
A ja teraz lecę pod długi ciepły prysznic ♥ A potem na miasto !


Producent :  Timotei

Produkt : Jericho Rose , Szampon " Intensywnie odbudowujący " 



Opis/Obietnica producenta: Mieszanka olejku z kokosu z Południowej Afryki, olejku z orzeszków makadamia z Australii . Wszystkie te składniki znane są z właściwości nawilżających zniszczone włosy. Intensywne odżywienie i odbudowa, aby włosy były zdrowe i miękkie w dotyku! Szampon Timotei Intensywna Odbudowa wzbogacony olejkiem z kokosu, olejkiem z orzeszków makadamia oraz ekstraktem z pistacji pomaga odbudować powierzchnię suchych i zniszczonych włosów, pielęgnując je i nadając im gładkość. 100% odżywione włosy od nasady aż po same końce. 2x mocniejsze włosy.

Cena : ok 10 zł / 200 ml 

Konsystencja/Formuła : Gęsta - żelowa, lekko lepka i klejąca. 



Sposób użycia : Nie wielką ilość szamponu nanieść na dłoń. Na zmoczone włosy wetrzeć szampon i masować aż do powstania piany . Po uzyskaniu piany spłukać włosy letnią wodą . 

Efekt/Działanie : Pielęgnuje aż po same końce. Włosy są miękkie, jedwabne, dobrze się układają o raz puszyste. Po wytarciu i osuszenia włosów suszarką inne niż po wyschnięciu przez naturalne powietrze. Są inne niż zawsze... 

Kolor/Zapach : Perłowo - biały. Przyjemny czuć lekko kokos i odrobinkę jaśminu . 



Ogólna ocena : Mogę powiedzieć ze Timotei nie było moją ulubioną firmom - w sumie nie wiem czemu ... Szampony do włosów zawsze kupowałam z nowości - i tak było tym razem. Pierwszy raz wyciągnęłam rękę po Tiotei ! Czytałam dużo zachwycających się opinii na temat szamponu, i postanowiłam zakupić ! Czy jest wart ? - owszem jest. Ale są szampony lepsze od niego. Kupiłam go ze względu nowości oraz róży, która mnie inspiruje. Po umyciu i wysuszeniu suszarką była miękkie, gładkie, lśniące i mocne. Ale gdy zaczęłam prostować tapirować i lakierować efekt nie był udany... Zmieniłam szampon na 2 dni i znów fryzura mi się układała normalnie. Więc zrobiłam kilka testów i okazało się że ten szampon obciąża mi włosy i nie idzie ich ułożyć... Zdecydowanie wracam do starego szamponu który nie szkodzi moim włosom . 



pozdrawiam ♥ 

8 komentarze:

  1. Błąd ortograficzny - piszemy firmĄ, a nie firmom.

    A wracając do szamponu, bardzo głośno ostatnio o nowych szamponach i odżywkach Timotei. Widać, że spece od reklamy i PR wiedzą co robią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też kupiłąm Timotei tylko trochę inny Intensywna Odbudowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam nigdy tego szamponu;) musze lepiej sie przyglądac;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakos nigdy za tą firmą nie przepadałam. ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowania mają ślicznie tylko szkoda,że odciąża włosy

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę myląca ta recenzja, raz piszesz że jest wart tego wszystkiego, potem, że obciąża włosy :) no nic, w każdym razie na pewno się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masakra jak trudno jest znalesc ten idealny szampon :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo przypadł do gustu i jest to mój ulubiony szampon. Włosy po nim mam świetne :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.kruszyneczka93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Sandi Lipinska ♥, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena